Rettferdighet i asylpolitikken (RIA)

Respekt og rettferdighet for asylsøkere!

12 åring tar demonstrasjon med storm

Trym Asser bergtok Rogalandsfolket som hadde trosset regn og vind for å kreve en rettferdig asylpolitikk. Her er talen hans:

20140319-184944.jpg

Vi gir ikke opp! Har ikke Neda og de snart fått nok av lidelser for mer enn et helt liv. Skal vi ikke snart gi oss med å straffe dem?

Vi burde tenkt oss om og ikke sendt dem hjem. Det straffes mer enn bare en liten familie, men en hel skolefamilie. Vi er nemlig en hel familie på vår skole, og noen mangler, vi vil ha vår familie hel igjen.

Det er sikkert at vi mener at staten er slemme, jeg har ofte tenkt det selv. Men feilen er også den at det er de i vår kommune som ikke prøver å få dem tilbake. Hvis hele kommunen med borgermester og flere ville være med og ikke bare sitte å se på, er jeg sikker på at vi hadde greid det.

Du må prøve og gjøre noe før du kan si at det ikke virker. Jeg tror faktisk at de som ikke prøver er redde for hva som kan om de prøver

Vi må vise dem at det ikke er farlig å prøve. Det er derfor jeg prøver og aldri stopper før jeg har klart det. Mitt motto er at det du ikke prøver vet du ingenting om. Det håper jeg at andre og tenker over og bruker fremover.

20140319-185047.jpg

20140319-185109.jpg

20140319-185133.jpg

20140319-185206.jpg

Om IMI INTERNASJONAL

Reisen fortsetter. Litt ubeskyttet sagt så handler denne reisen om å bringe IMI Kirken ut til nasjonene og nasjonene inn i IMI Kirken. Ubeskyttet fordi det dypest sett handler om å bringe Jesus til nasjonene og å møte nasjonene slik Jesus ville ha gjort det. Upresist fordi det også handler om deg, din gruppe, din business eller din menighet som slår følge med oss ut i verden. Terje Høyland + 47 47279194 / terje@imikirken.no

One comment on “12 åring tar demonstrasjon med storm

  1. solveignaa
    19. mars 2014

    Vakkert sagt og tenkt av en klassekamerat. Beveger meg i riktig retning.

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 19. mars 2014 av i Demonstrasjon, RIA, SAKEN&KAMPEN med stikkord , , .
